söndag 25/11

tjenixen! idag har jag jobbat från 10.30 till 16.30. skulle tydligen ha börjat klockan 10 men det visste/glömde jag bort! (A) inte bra alltså, men janne va inte arg, eller han visade de iallafall inte isåfall !jobbade med jessica & jossan, mycket trevligt. men ddagen gick segt, va inte så mycket kunder och sånt så det va mest att stå och hänga och äta fikabröd, ooops, inte bra för figuren. när jag kom hem så tog jag en skön dusch och satte i en inpackning medans jag lästa historian en gång. sjukttråkigt!  men sen ville petra hitta på någonting så vi gick till kvantum och hyrde film och köpte lite godis. riktig rolig film, PLEDGE THIS med Paris Hilton. sen kom vi på att det typ är onödigt att jag jobbar för jag tjänar typ ingenting. :S fick 280 kronor idag efter det tt jag betalat 30% i skatt, sjukt dåligt! men jag måste söka ny jämkning så jag får betala mindre skatt. imorgon är vi lediga eftersom vi hade öppet hur igår, hur skönt som helst! men jag måste plugga historia. :/  aja, byebye / tessan


Denna trevliga brud har jag spenderat min kväll med!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0