måndag 10/12

idag va jag hos sjukgymnasten för första gången. det kändes skönt att jag äntligen har tagit tag i det här med ryggen. och jag känner mig taggad för att börja träna den. men det känns läskigt att jag ska stå och träna framför en kvinna som saka säga precis hur jag ska göra. :/ men men . jag fick iallafall ta av mig till underkläderna och så skulle hon känna och titta på¨min rygg, haha. hon sa att jag va jätterörlig och typ överrörlig i ryggen :S men jag fattade ingenting, eftersom jag tycker att jag är rättså stel. men men det är ju hon som är proffset. jag ska tillbaka ¨på torsdag efter skolan och köra mitt första träningspass, shit va jag är nervös. men det ska nog gå bra, i hope! när jag kom hem så gick jag och lämnade mitt lucia linne till Linda som ska vara lucia i min förra skola viaskolan. kul att någon riktigt söt tar över min roll som lucia, haha (A) ikväll har jag och petra lagat pannkakor. och jag har lärt mig att det inte heter "pangkakor" det har jag trott ändå tills idag. fett pinsamt egentligen. sen mös vi lite framför tvn och kollade i skolkatalogen. sen när hon gick hem drog jag på ett avsnitt oc och sen prison break. och nu måste jag sova. Natti! / tessan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0