Idolfinal

hejhopp! :)  idag har jag haft två prov, engelska & natur. fyyyytusan!
men jag tycker att det känns bra eftersom jag inte hade pluggat någonting..
så jag hoppas väl iallafall på ett G :) (A) men men, efter skolan kom mammsen
och hämtade mig, hur gulligt som helst eftersom det spöregnade och jag hade
en aning brottom tyckte jag och hon också för den delen. skulle hem duscha,
sminka m mig och byta om och sen dra till tåget. jag va klar en hel timme innan
tåget gick så aa, då chillade jag lite. sen åkte jag och petra in til globen. där mötte
vi jesper och lorenzo och kollade på idolfinalen. :) jesper bjöd mig den gullungen! <3
sen träffade jag lisa och nicole också, riktigt roliga brudar de där så dom hängde vi
lite med också. lisa tappade sin mobil rakt ner för 2 vångar, vi hittade mobilen och luckan
men inte fan hittade vi batteriet även fast vi letade i kanske en kvart. det är så sjukttypiskt lisa!
shiiit! :O men men, kvällen var superkul och bra! marie var så sjuktbra och gick och vann :D
så nu ska jag få mitt diplom av jesper och min vinstpuss, haha ! han som va så säker på att
hans amanda skulle vinna och så går min marie och vinner, huuuuur skönt som helst! ASNÖJD!
sen tog vi tåget hem och så mötte jag kalle i klangen och snackade en kortis, sen drog jag hem och
nu har jag suttit vid datorn i kanske 2 timmar eller någonting, så jävla dålig. :P

image9
inte världens bästa platser men jag såg bra ändå (:

image10
vi hittade några roliga bugghjälmar när vi letade efter lisas batteri. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0