Berns & Lena+Orup

hallådär, måste säga att jag är mycket dålig på att skriva här. jag har inte kommit in i denna blogg riktigt ännu och glömmer bara bort att jag har den ibland, fyfyfy. men nu tänkte jag iallafall skriva lite om vad jag sysselsatt mig med i helgen som varit..

i fredags så myste jag sänder med ebben framför idol och dyrligt. jättemysig och lugn kväll! skönt eftersom jag skulle vara pigg och fräsch på lördagen för att jag skulle till stan och ebba skulle upp mycket tidigt och jobba. stackarn!

I lördags var jag i stan med mitt ena jobb "Sjöbloms Restaurang" och hade en liten avslutning för året typ. david ringde mig på förmiddagen och frågade vad jag tyckte om att vi skulle ta bilen till vh eftesom det  var ersättningsbussar mellan nynäshamn och ösmo, och det tyckte jag lär som en utmärkt idé. så david kom och hämtade upp mig vid kvar över tre och så var vi påväg. när vi kommer på tåget i vh får jag direkt syn på en skabbig brud, hon såg verkligen inte fräsch ut.. hon hade svarta knöhöga porreskor men ashög klack, kritvita ben, svart kortklänning, röd jacka, leopardmönstrad väska och piercingar i hela ansiktet.. när vi kommer av tåget i stan så kommer hon fram till mig och frågar "ska ni också till ingrid och roland" och jag och david håller på att döööö, shit alltså. hon hade tydligen jobbar där nu i höst och frågade om hon kunde få ta sällskap med oss eftersom hon inte visste vart berns låg, vi blev väl måttligt roade men svarade såklart ja! sen kom hon med den bästa överaskningen på hela kvällen, "dom sa att jag skulle ta en taxi dit eftersom jag inte vet vart det ligger och så skulle dom komma ut och betala när jag kommer fram, ska ni åka med eller?" klart man åker med, det spöregnade ju liksom. väl framme så hälsar vi på alla och går och hänger av oss och sätter oss vid borden, maten va ingen höjdare, typ sushi och massa annat. 4 rätters eller va de va. när jag och desiree går ner på toa så möter vi några killar när vi är påväg tillbaka till bordet och dom hälsar glatt och v hälsar självklart tillbaka. sen blir det ett till toa besök för mig, desiree och helene och när vi kommer ut från toaletten så kommer samma killar ner igen. men nu vänder dom utan att gå på toa och går efter oss upp. och börjar snacka.. helene och desir´ee börjar såklart skratta och låter mig sköta snacket. det visar sig att killarna sitter vid borddeet bakom oss och också ska se lena+orup efter maten. när vi kommer in på china teatern så får vi syn på att dom sitter bakom oss.. ena killen (johan) frågar mig vart man kan köpa öl och ber mig sölja medoch visa menjag säger att det ligger precis utanför dörren och att det inte går att missa. i pausen så kommer johan fram till oss igen och ber desiree att skaffa en köplats så betalar han, väl frammai baren så beställer han 5 öl, men desire avbryter honom och säger att vi ska ha 4 cola och en öl, haha :D  sen börjar han snacka med oss igen och helene och desiree skjuter fram mig igen för att sköta snacket. han ber om mitt nummer och han får de .. vi snackar lite mer och sen tar vi plats i salongen igen för att se andra akten. nu var det karioke dags opch jag helene, desiree och vickan sjöng som tokar! sjuktkul.. sen när det började lida ot sitt slut så ställde vi oss upp och resten av salongen också. vilket grag det blev då alltså. ååh. sen var det bara att ta farväl av alla och ta sig mot tåget mot vh. när vi sitter i bilen på g hem så ringer johan up mig och snackar lite. sen kraschar och desiree hemma hos henne och åker till stan på söndagen. :)

image7


där va min helg i en förenklad version! :) pusspuss / tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0