asnajs lördag!

igår va jag först inne i stan och mötte helene och lämnade hennes saker som hon hade glömt hemma hos mig för ett tag sedan. sen köpte jag julklappar till mamma och nicklas. det jag ville ha till lillebror fanns såklart inte i hans storlek. och det jag ville ha till mig själv hittade jag inte heller. jag måste nämligen köpa en klänning till julafton och nyår. :/ när jag kom hem så duschade jag och sedan drog jag hem till emelie för att käka lite middag tillsammans med henneoch ebba, supermysigt! sen drog vi hem till mattias, någon asscysst snubbe som emelie kände. (: blev välkomna med champange och grejjer, :P sen bjudna på dricka hela kvällen, asnajs! sedan drog jag, ebba & petra hem till edgar & emily. och där festade vi vidare. det va en sjukttrevlig kväll! :D och idag har jag jobbat från 10.30 till 16.30 tillsammans med sofia & jessica, jättetrevligt. :) Puss&kram. / tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0